Weet je niet meer waar je hulp kunt vinden? Misschien is een kerkgenootschap iets voor je. Je vindt de contactgegevens van een van de kerken in de alfabetische lijst. Of kies het telefoonnummer van een pastor of kerk bij jou in de buurt via Kerken in de wijk. Wil je dat niet of lukt het niet, dan kun je een van de instellingen op deze pagina proberen.

• Voor een zoekfunctie op het gebied van christelijke gezondheidszorg.

• GGZ in de bres – vestiging in Groningen.

• Voor kinderen en jongeren
    Heb jij een geheim wat niemand weet? Ben je verdrietig? Is er iets moeilijks waar je niet met je vader of moeder over kan praten? Mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of kijk op www.chris.nl

• Stay Clean Assen: Zelfhulpgroep voor (ex-) verslaafden die willen stoppen/zijn gestopt met gebruiken. Mensen met diverse verslavingen zijn welkom. Iedere week op maandagavond om 19:00 uur. Meer informatie op: www.stayclean.nl (dan klikken op het kaartje bij Assen voor meer informatie)

• Terwille: Christelijke verslavingszorg Noord- en Oost Nederland: www.terwille.nl

• Eleos – Christelijke instelling voor GGZ.
    In Assen bieden we o.a. behandeling, woonbegeleiding thuis en beschermend wonen (De Lutherhof)

• Informatie over het 'keukentafelgesprek'. De term 'keukentafelgesprek' wordt gebruikt wanneer bij iemand de zorgbehoefte moet worden bepaald. Deze informatie van Zuster Jansen Thuiszorg behandelt alle vragen die men voor, tijdens, en na het keukentafelgesprek kan hebben. Bovendien wordt rekening gehouden met de valkuilen van het gesprek en worden er tips gegeven ter voorbereiding.

• Woonzorgcentrum ArendState is een christelijk woonzorgcentrum voor ouderen, gevestigd aan de Groningerstraat in Assen. ArendState biedt veel mogelijkheden voor zorg onder één dak, o.a. dagverzorging, verzorginghuis (intramurale zorg), verpleeghuiszorg (psychogeriatrie) en tijdelijke opvang.
    ArendState is onderdeel van Accolade Zorggroep, kijk op onze website:  www.accoladezorggroep.nl of neem contact op met de zorgconsulent, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel 0592-341116.

• Setar, praktijk voor christelijke hulpverlening voor volwassenen.

• Setar hulp voor kids