Op deze website van de gezamenlijke kerken in Assen vind je informatie over de diverse kerkelijke gemeenschappen die onze stad rijk is.

We zijn een toegangspoort, die jou bij de gewenste geloofsgemeenschap brengt. Maar je kunt je hier ook oriƫnteren op de vele kerken die we kennen, of als belangstellende een kijkje nemen bij anderen. Wij, pastores van de gezamenlijke kerken, bieden deze service aan om te laten zien dat we in gemeenschappelijk geloof elkaar willen aanvullen en verrijken.

We hopen dat je via deze site snel jouw weg vindt naar de geloofsgemeenschap die bij jou past.

En als je opmerkingen en suggesties over de website hebt of je mist nog iets, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..