Onze kerkelijke gemeente bestaat uit ongeveer 900 kinderen, jongeren, gezinnen, alleengaanden en ouderen. Deze diversiteit is mooi: we mogen elkaar helpen en aanvullen. Onze gemeente wil een plek zijn waar men zich thuis voelt en met elkaar een eenheid vormt.
Ons kerkgebouw, De Kandelaar, staat in het centrum van Assen aan de Oude Molenstraat. Hier is al op 15 november 1840 een eerste kerkgebouw in gebruik genomen.
De kerkdeuren staan open voor iedereen, óók voor een ieder die een kijkje wil komen nemen.

Kandelaar-1Gebouw: De Kandelaar
Oude Molenstraat 20